Here we go baby!

Jag och min kompis Mimmi har bestämt oss för att skapa en ny blogg tillsammans men först behövs en presentation av en av huddingetjejerna!

Den 4 juni 1993 så föddes en liten tös som fick heta Mimmi. Några år senare för att vara exakt fyra år senare så föddes Mimmis lillebror Charlie. Charlie är idag en glad trevlig ung man på 11 år som tycker om fotboll och att baka. Så kan man beskriva honom i korta drag. Väldigt söt också. Vid fyra års ålder flyttade Mimmi till Huddinge som hon redan då förstod var en mycket trevlig kommun. När hon var sex började hon på förskolan stenmoskolan på Rosengården. Där fick hon många vänner och hade sig en flört då och då.

Efter fyra år i Stenmoskolan så flyttades hela klassen till Källbrinksskolan några kvarter bort. Det var där hon träffade mig. På den nya skolan fick Mimmi några nya vänner och tillslut var de 5 tjejer som höll ihop. Mimmi, Nicole, Elise, Hanna och Linnea. Än idag så är det de här som Mimmi umgås mest med. Mellanstadiet för Mimmi var ganska roligt. Hon var duktig i skolan och började övervinna att hon var så blyg.

Sen kom högstadiet. Nu blev allt mycket jobbigare för alla. Man var tvungen att se ut på ett visst sett ha speciella kläder och vara i det coola gänget. Men Mimmi och hennes vänner struntade mest i det där och var sig själva men var ändå väldigt snygga såklart! I högstadiet är Mimmi en av de bästa eleverna som också är mest omtyckt. Vi ser Mimmi som en oerhört glad och snäll person som är söt som socker. Hon kanske ser ut som en i mängden men tro mig det är hon inte. Denna underbara person jag har hittat i Mimmi är något alldeles speciellt. Hösten 2007 så tog jag med henne till Pingstkyrkan i Huddinge där hon både hittade nya vänner och Gud. På fritiden så dansar Mimmi, bloggar, är med kompisar, är i kyrkan eller bara tar det lugnt.

I somras när Mimmi och jag var på ett EU-läger i Grekland så hittade hon en mycket speciell pojke. Denna var Tom från Tjeckien och de blev kära. Visst är det som en saga. Nu är det "tillsammans" som man måste säga enligt Mimmi. Alla hoppas att de två lyckliga kommer att leva tillsammans livet ut. Nu har ni på en ganska kort text fått veta det viktigaste om Mimmi Svensson i Huddinge om jag skulle säga allt om denna vackra person skulle det aldrig ta slut. Mimmi älskning jag kommer alltid att älska dig för den underbara människa som du är!

Favoriter med Mimmi
Hon säger tuttar istället för bröst
Ställer alltid upp för den mobbade
Har det finaste smilet
Oerhört snygg

Kramar från Linnea





















Mimmi 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0