Kallt ute

Hola i kylan! 
Kan inte förstå hur fort det har blivit kallt såhär fort. Det var ju inte alls så speciellt kallt vid jul. Men nu ojoj -7 grader det är ju så att man fryser ihjäl även fast man har mycket kläder. Känner att det behöns en förklaring till den smickrande bilden på mig. Jag skrev ju imorse att jag skulle lägga ut min outfit "snart" typ en kvart eller något. Men det blev inte riktigt så. Jag vet inte vad som gjorde att tiden gick fort men plötsligt var det dags att åka och sen när jag kom hem var det middag och vila. Så min fina dagens outfit består alltså av:
sovshorts från ellos
en tröja med staden Cehegin som ligger i Spanien som jag fick av min Antonio därifrån

och sist men inte minst ett par mycket sköna långa strumpor som värmer mot kalla golv

Så det blev ju kanske inte så intressant idag men imorgon blir det iallafall på riktigt. 
Kram så länge från Linnea
                                                                                                                                                                                  





En mycket fin oredigerad bild tagen av Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0