Sista kvällen innan skolan

Hej hej!
Nu är klockan tio och det är dags att sova. Även fast jag nästan har hunnit vända tillbaka dygnet är jag inte alls trött. Man får helt enkelt läsa länge. Läser just nu "Populärmusik från Vittula". En helt sjuk annorlunda bok men faktiskt ganska underhållande.
Är ganska nöjd med dagen får jag säga har hunnit göra massa saker. Men har ändå stor ångest över att skolan börjar imorgon men försöker att vara positiv :) Wohooo dagen börjar med NO ett mycket intressant ämne. Det lyser igenom ganska starkt att jag inte är så glad va? Jaja det blir nog bra kompisarna är ju iallafall där. Tror faktiskt att om jag hinner ska jag gå lite tidigare till skolan och fota lite snö på vägen det verkar ju mysigt! Man får ha snön så kort tid så det är bara att utnyttja tiden så mycket man kan. Nu är det dags att gå och borsta tänderna.

Hoppas att du har haft en väldigt bra dag! Vi hörs imorgon hugs and kisses Linnea

En bild från i våras på Mimmi och mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0