Soctanter och kaffe

God kväll världen!
Det är inte klokt vad dålig uppdatering det blev av mig idag. Men har faktiskt en liten anledning. Idag var ju som sagt första skoldagen man måste alltså gå upp tidigt. Inte min starkaste sida alls så försov mig.. Trots mitt stora nyårslöfte om att släcka vid 22.30 och gå upp vid 07.00 så vaknade av att min familj började lämna huset!
Det var bara att köra snabbsminkning och håret halvuppsatt alltså som det brukar vara för mig :P Så som ni förstår kunde jag inte alls sätta på datorn och lägga in ett inlägg. Och inga vinterbilder blev det heller!

Första skoldagen var förvånansvärt helt ok. Var väldigt nervös eftersom jag var så skoltrött innan lovet men tycker faktiskt att i de flesta ämnen är det helt ok. Självklart massa stress men ändå inte så mycket att man redan nu får panik. Sen var det kul att träffa alla, det är ju trots allt klassen :) Efter skolan var jag och "gänget" hos Elise och skrattade riktigt mycket.

Sen på kvällen så kom Socialtjänsten. Och när man först säger det blir alla väldigt generade och vill inte fråga så mycket. Men det är ingen fara med mig! Min familj ska antagligen skaffa ett fosterbarn och idag kom Soc och träffade familjen. De var inte lika läskigt som jag hade trott och det var faktist ganska trevligt.

Såhär på kvällen har min familj tittat på en film tillsammans den hette ungefär "To the middle of earth" var en nyinspelning av en gammal film den var helt ok och fullt barnvänlig!
Ska snart gå och verkligen släcka 22.30 så att jag kommer upp imorgon och hinner med allt jag vill!

Hoppas ni har haft en trevlig dag godnatt kramar från Linnea


Jag Linnea Mimmi och Hanna på UNITE 0809


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0