Älskade ängel!

Nu skriver jag, Mimmi en presentation om min älskade och snygga ( som ni ser på bilden) vän Linnea!




Linnea föddes en vacker sensommardag i början på 90-talet , närmare bestämt den 7 augusti1993. Som barn var Linnea lekte Linnea ofta prinsessa och det tror jag hon gör i hemlighet än idag;)
På dagarna gick hon på kyrkans barntimmar och lekte med alla sina vänner. I lågstadiet blev det plötsligt jobbigare för Linnea. Hon var med en av de populärare tjejerna men kände väl aldrig riktigt att hon passade in.
Hon kände sig utanför och mobbad, därför bytte hon till min klass i årskurs 4. När hon först kom till vår klass var vi lite skeptiska, hon tog stor plats och pratade mycket och ofta. Jag tror det gjorde att vi andra kändes oss lite osäkra på hur man skulle vara, vi andra var nog ganska blyga och försiktiga. Men efter ett tag blev vi väldigt bra vänner och än idag hänger vi ihop. Hon är en av de snällaste och mest omtänksamaste människor jag känner!

Linnea har en hel kull småsyskon, två systrar och en bror. Brodern är 13 år och heter Ludvig, han är en trevlig ung man som alltid hälsar när man kommer till deras hus. Alice är 11 år, alltså samma ålder som min lillebror Charlie. Jag och Linnea har bestämt att de ska gifta sig med varandra en vacker dag, på skoj såklart!;)
Minstingen Elanor är 4 år och är hela familjens gullegris, ingen undgår den ungens charm! På fritiden är Linnea med sina kompisar, dansar, är i kyrkan eller hittar på roliga saker. Hon har också ett barnvaktsjobb med två små irländska/svenska barn två gånger i veckan. Linnea är också väldigt duktig i skolan så hon ägnar också mycket tid till att plugga;) Linnea har väldigt mycket drömmar, mål och framtidsplaner.
Efter gymnasiet ska hon åka ut i världen och jobba som volontär.Hon ska gifta sig och skaffa barn tidigt, hon vill ha många barn och jag tror hon kommer att bli en underbar mamma! 

Linneas specialiter

Hon är otroligt godhjärtad och har en positiv energi omkring sig
Linnea tycker inte om strumpor
Hon svarar aldrig i sin mobil om man ringer eller smsar henne!
Blir alltid apsnygg på foton! ( hon har bara inte fattat det själv;) )

Kramar Mimmi





Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har ju glömt det viktigaste BÖCKERNA! :P

2009-01-07 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0