Hej och välkomna

Hej hej alla människor i internetvärlden!
 Nu har vi äntligen börjat på denna omtalade blogg! Det tog några månader men nu är vi på gång. Vi har tänkt skriva om allt som faller oss, samt ge er en "dagens outfit" var om dagen!  Sen så har vi ett mål att i år  ska vi använda alla kläder i garderoben. Vi tittade nämligen i bådas garderober och vi har väldigt mycket kläder som vi aldrig använder, that´s the reason ;)  Vi lovar er en mängd bilder från våra liv och vår vardag, vi har alltid med oss kameran i väskan;) Men vi kommer också att skriva om allt mellan himmel och jord. Enjoy  ;)
Vi ska se till att fixa en ny design men tills det får ni stå ut med den här!

Puss på er från oss båda

   
Vi hittade ingen gemesam bild på oss så det blev Mimmi i höstas och Linnea i somras

Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack så mycket!! :)

jaa jag var törstig heela tiden, men det är inte bara det som är sympton, alltså det är en jättekonstig känsla i huvudet också, eftersom man har högt blodsocker hela tiden då, kunde inte sova en hel natt utan att gå på toa minst 5 ggr, så bara för att du dricker mycket vatten behöver du inte oroa dig:)



hehe nej jag har aldrig haft tandställning, nu ser mina tänder jätteannorlunda ut, eftersom jag dricker 2 L läsk om dagen, de var mycket längre och finare former, men andra säger att de är jättefina..men de har varit mycket mycket finare, så irriterande att veta det haha:) tack igen! kramar

2009-01-06 @ 22:24:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: E.-

och bilder på mig :D (A)

2009-01-06 @ 23:09:56
URL: http://skrattmagnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0